Als je adverteert of wilt adverteren via Google Ads (vroeger Adwords genoemd) kan dat zomaar een hoop geld kosten. Maar wie de systemen van Google echt kent kan dat een stuk voordeliger maken.
En dat is precies wat ik doe. Door mijn kennis en ervaring bij Google weet ik wat belangrijk is. En dat is net even wat meer dan wat zoekwoorden en een leuk advertentietekstje.
Eigenlijk is het met alles zo: iets doen is niet moeilijk, iets goed doen een stuk lastiger.
Google wil het liefst dat je hun automatische systemen gebruikt. Dat noemen ze ‘Slimme campagnes’ of ‘Smart Ads’. Daarmee regelt Google bijna alles. Dat klinkt mooi, maar uiteindelijk is er maar één echte winnaar en dat is Google. Nu zijn mijn oud-collega’s erg aardige mensen en ik gun ze het beste, maar heeft Google dat nou echt nodig?
Dat kan dus een stuk beter. Door je campagnes handmatig écht goed in te stellen en bij te houden valt er enorm veel te winnen. Hoeveel? Dat moeten we even bekijken, maar 30% meer omzet of minder kosten is meestal eenvoudig te bereiken.
Het is niet ingewikkeld, we bellen even (vaak loopt zo’n gesprek uit vanwege gezelligheid, hou rekening met een uurtje of meer), we kijken naar de situatie en eventueel kijk ik online even mee.
Dan gaan we gewoon aan de slag, fiksen de boel en zorgen we ervoor dat Google voor jou gaat werken in plaats van andersom.
Enthousiast? Laat het me even weten. 06-11334637